کلید طلایی نذر 2

سلام
 بله شما میتوانید اینگونه نذر کنید . ببینید شما نذر کرده اید که یک هفته ورودی ها را از حرام بپوشانید و فکرتان را هم کنترل کنید .
فرض کنید شما شب به بستر رفته اید . حواستان نیست فکر های حرام به ذهنتان میآید مثلا آمیزش با فلان فرد یا ... شما وقتی یادتان آمد که نذر کرده اید فکر گناه نکنید همان لحظه باید دیگر در آن زمینه فکر نکنید. اگر آن لحظه که یادتان آمد نذر کرده اید فکر گناه نکنید  با اراده خود فکر گناه  را ادامه دادید آنوقت باید 25000تومان بپردازید. اگر شما در طول روز به سایت های غیر اخلاقی رفته باشید و یا صحنه های حرام دیده باشید کنترل شما بر خودتان و افکارتان مشکل خواهد شد .
اگر بر خودتان اطمینان ندارید که بتوانید فکرتان را به راحتی کنترل کنید . مرحله به مرحله جلو بروید یعنی اول نذر کنید که چشمتان و گوشتان را از حرام بپوشانید . و داستانهای سکسی نخوانید و ... نگاه های کنجکاوانه هم نداشته باشید مثلاببینید فلان دختر زیباست یا ... میخواهم بگویم . یا مثلا نذر کنید در حمام اصلا به اندام جنسیتان نگاه نکنید و جز برای شستشو به آن دست نزنید .
آدم ها با هم متفاوتند شما با توجه به شناختی که از خود دارید میتوانید برای چیزهایی که زمینه استمنا را فراهم میکند با نذر کردن سد ایجاد کنید . اگر از همین ابتدا فقط با خود نذر کنید که مثلا نذر میکنم یک ماه استمنا نکنم  شاید موفق نشوید چرا چون شاید شما به یکی از همان سایت ها بروید و تصاویری ببینید که و ماشین شهوت شما به سرعتی برسد که شما نذر را بشکنید یا فشار روانی بسیار زیادی راتحمل کنید . برای این تاکید دارم ورودی های حرام را ببندید همان چیزی که تاکید اسلام است آنوقت ترک حرام ساده میشود. موفق باشید یا علی مدد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد